برای افزایش رضایتمندی مشتریان واحد پاسخگویی به شکایات در مرکز آموزشی درمانی پورسینا ایجاد گردید

ارسال شده توسط پورسینا (poursina) در تاریخ شنبه ۲۵ دي ۱۳۸۹
اخبار >>

 

توجه به مشتریان برای سازمان های متعالی اهمیت ویژه ای داشته و دارد. در سالهای اخیر تکریم ارباب رجوع از جمله مباحث مهم تمامی ادارات و نهاد ها بوده و دستورالعملهای متعددی در این زمینه صادر شده است.
با توجه به نکات فوق الذکر مدیران ارشد، مرکز آموزشی درمانی پورسینا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین جهت پاسخگویی به شکایات، واحد مدیریت ارتباط با ذینفعان و پاسخگویی به شکایات را تعریف و راه اندازی نمودند.
                            
هم اکنون مسئولیت رسیدگی به شکایات را یکی از مجربترین کارشناسان پرستاری که آشنایی کامل به مسائل درمانی و اداری دارد، بر عهده گرفته است و همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی می باشد .
برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فاطمه با حقیقت ( مسئول رسیدگی به شکایات) تماس حاصل فرمایید.
                                              
 شماره تلفن 3243951 ­- شماره داخلی 303
 

آخرین تغییر در تاریخ شنبه ۲۵ دي ۱۳۸۹ و ساعت 10:48

Back